Barnas Turlag Lillehammer

Barnas Turlag har aktiviteter i Øyer, Gausdal, Lillehammer og i nordre Ringsaker.

Barnas Turlag er turistforeningens tilbud til barn fra 0 til 12 år og deres familier. Vi ønsker å få deg med på turer og arrangement for å vise mangfoldet i det å bruke naturen. Det er ikke alltid nødvendig å gå så langt! Noen ganger finnes de mest spennende opplevelsene i vårt nærmiljø.

Barn som deltar på aktiviteter i regi av Barnas Turlag må komme sammen med foreldre/foresatte.

En voksen kan gjerne ha med seg både egne og andres barn. Turleder eller veileder fra Barnas Turlag organiserer aktivitetene, men det er altså foreldre/foresatte som har ansvaret for de barna de har med seg.

Se bilder fra pilketur i februar.

Turboklubben DNT Lillehammer høsten 2023

Fritidsklubb for barn i 1., 2. og 3. klasse med ukentlige samlinger.

Mesnali Turboklubb
Turboklubben ved gapahuken i Brækenvegen/Nordmessenvegen

Mesnali Turboklubb

Fritidsklubb for barn i nærmiljøet

Les videre

Ta gjerne med besteforeldre, tanter og onkler, eller nabobarna. Vi arrangerer turer med ulikt innhold og varighet, fra trilleturer for hjemmeværende til fjellturer for de litt større barna. Sjekk programmet og finn en tur som passer for dere.

Kontaktinfo: Send e-post til Barnas Turlag Lillehammer

Friluftsskole en uke i sommerferien
Friluftsskolen på Krokbua ved Lillehammer

Friluftsskole en uke i sommerferien

Se fin video fra en spesiell hendelse.

Jeg fant jeg fant på Turbingo
Barn med Turbingo-ark

Jeg fant jeg fant på Turbingo

Turbingo er fin motivasjon for å få barna med på tur, og for å gjøre turen mer spennende. Last ned Turbos Turbingo eller lag din egen.

Logo Batnas Turlag Lillehammer

.

Del artikkel:
Del på e-post

Barnas Turlag hytte, Krokbua Lillehammer

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Krokbua
Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem